Menu
- Aktualności
- Mój startup Nowy odcinek
- Blogi ekspertów
- Projektowanie WWW
- Planowanie
- Hosting i domeny
- Organizacja i nawigacja
- Webdesign i grafika
- Warsztat - programy
- Tutoriale Photoshop
- Programowanie i tworzenie
- XHTML, HTML i CSS
- JavaScript, DOM i AJAX
- jQuery
- PHP i SQL
- Flash i ActionScript
- Dostępność i WAI
- Promowanie stron
- Pozycjonowanie
- Reklama i marketing
- Monitoring i statystyki
- Publicystyka
- Artykuły ogólne
- Społeczności
- Praca i zarabianie
- Wywiady
- Standardy sieciowe
- Zasoby
- Kursy
- Recenzje książek
- Linki
Dla webmastera
Blog - Monika Janiszewska
O autorze bloga:

Obecnie specjalista ds. Public Relations w Skapiec.pl. Wcześniej - dziennikarz prasowy zafascynowany reportażem. W życiu zawodowym ceni sobie szybkie tempo i ostre zakręty. Prywatnie chętnie wycisza się przy dobrej lekturze, koniecznie z zaskakującą puentą. W codziennym odkrywaniu złożoności polskiego e-commerce pomagają jej szybki komputer, stałe łącze i mocna kawa.
Skąpiec.pl to serwis porównujący ceny, dzięki któremu można w szybki i prosty sposób przejrzeć zasoby blisko 1500 wirtualnych sklepów. Z uwzględnieniem cen produktów, ich parametrów, warunków zapłaty i doręczenia.
Wpisy blogera:
Telewizor na mistrzostwa
Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV. Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się o 25–30 proc.
więcejUlubiony.pl – reaktywacja
Osławiony, a raczej okryty niesławą, sklep Ulubiony.pl przejął nowy właściciel i chce go ponownie uruchomić. Choć jest to potwierdzony fakt, brzmi jak kiepski dowcip.
więcejBez wideo ani rusz?
Jak zwiększyć sprzedaż? - prawdopodobnie każdy właściciel sklepu internetowego zadaje sobie to pytanie na początku kolejnego roku. Jak wiadomo nie ma jednej idealnej recepty na sukces. I bardzo dobrze, bo wiałoby nudą.
więcej"W plecy" czy "do przodu"?
Święta za pasem i pewnie większość z Was ma już za sobą prezentowe szaleństwo. Ja zaliczam się w każdym razie do grona szczęśliwców, którzy są już "po".
więcejKryzys kryzysem, a AGD idzie jak woda
Jako produkty najczęściej kupowane w Internecie – w skali światowej – wymienia się najczęściej: książki, odzież, kosmetyki, muzykę, filmy oraz sprzęt elektroniczny.
więcejKryzysowy e-commerce. Z tarczą czy na tarczy?
Lektura kolejnych raportów analizujących rodzimy rynek e-commerce (autorzy: InternetStandard, Praktycy.pl, Gemius) może wprowadzić w hurraoptymistyczny nastrój. Wynika z nich, że spowolnienie gospodarcze obchodzi się z e-sprzedawcami nader łagodnie, a handel w sieci kwitnie.
więcejMocne karty dla e-konsumenta
Nowa dyrektywa unijna dotycząca praw konsumentów zakłada 2-letni okres domniemania niezgodności towaru z umową. Obecnie obowiązuje termin 6-miesięczny. W grę wchodzi zatem aż czterokrotne wydłużenie dotychczasowego okresu.
więcejPokolenie 50+
Kontakt z Internautami od zawsze sprawiał mi przyjemność. Nie zrażają mnie piątkowe telefony o godzinie 23.00, albo niedzielne o 7.00 rano. W końcu weekend sprzyja zakupom.
więcej