Blog - Monika Janiszewska

O autorze bloga:

Monika Janiszewska

Obecnie specjalista ds. Public Relations w Skapiec.pl. Wcześniej - dziennikarz prasowy zafascynowany reportażem. W życiu zawodowym ceni sobie szybkie tempo i ostre zakręty. Prywatnie chętnie wycisza się przy dobrej lekturze, koniecznie z zaskakującą puentą. W codziennym odkrywaniu złożoności polskiego e-commerce pomagają jej szybki komputer, stałe łącze i mocna kawa.

Skąpiec.pl to serwis porównujący ceny, dzięki któremu można w szybki i prosty sposób przejrzeć zasoby blisko 1500 wirtualnych sklepów. Z uwzględnieniem cen produktów, ich parametrów, warunków zapłaty i doręczenia.

Wpisy blogera:

Telewizor na mistrzostwa

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV. Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się o 25–30 proc.

więcej

Ulubiony.pl – reaktywacja

Osławiony, a raczej okryty niesławą, sklep Ulubiony.pl przejął nowy właściciel i chce go ponownie uruchomić. Choć jest to potwierdzony fakt, brzmi jak kiepski dowcip.

więcej

Bez wideo ani rusz?

Jak zwiększyć sprzedaż? - prawdopodobnie każdy właściciel sklepu internetowego zadaje sobie to pytanie na początku kolejnego roku. Jak wiadomo nie ma jednej idealnej recepty na sukces. I bardzo dobrze, bo wiałoby nudą.

więcej

"W plecy" czy "do przodu"?

Święta za pasem i pewnie większość z Was ma już za sobą prezentowe szaleństwo. Ja zaliczam się w każdym razie do grona szczęśliwców, którzy są już "po".

więcej

Kryzys kryzysem, a AGD idzie jak woda

Jako produkty najczęściej kupowane w Internecie – w skali światowej – wymienia się najczęściej: książki, odzież, kosmetyki, muzykę, filmy oraz sprzęt elektroniczny.

więcej

Kryzysowy e-commerce. Z tarczą czy na tarczy?

Lektura kolejnych raportów analizujących rodzimy rynek e-commerce (autorzy: InternetStandard, Praktycy.pl, Gemius) może wprowadzić w hurraoptymistyczny nastrój. Wynika z nich, że spowolnienie gospodarcze obchodzi się z e-sprzedawcami nader łagodnie, a handel w sieci kwitnie.

więcej

Mocne karty dla e-konsumenta

Nowa dyrektywa unijna dotycząca praw konsumentów zakłada 2-letni okres domniemania niezgodności towaru z umową. Obecnie obowiązuje termin 6-miesięczny. W grę wchodzi zatem aż czterokrotne wydłużenie dotychczasowego okresu.

więcej

Pokolenie 50+

Kontakt z Internautami od zawsze sprawiał mi przyjemność. Nie zrażają mnie piątkowe telefony o godzinie 23.00, albo niedzielne o 7.00 rano. W końcu weekend sprzyja zakupom.

więcej